caes

Viu el parc


El Parc del Montnegre i el Corredor participa al programa Viu el parc des de l’any 1996 i compta amb la participació de tretze municipis: Arenys de Munt, Dosrius, Fogars de la Selva, Llinars del Vallès, Mataró, Palafolls, Pineda de Mar, Sant Cebrià de Vallalta, Sant Celoni, Sant Iscle de Vallalta, Tordera, Vallgorguina i Vilalba Sasserra.

El programa, que es desenvolupa entre els mesos de setembre i desembre, ofereix una sèrie d'activitats plàstiques, escèniques, musicals, literàries, folklòriques i de difusió del patrimoni natural i cultural que es porten a terme a l'interior del Parc i als municipis que tenen el seu terme municipal dins dels límits de l'espai protegit.

Properes activitats

< Novembre 2018 >
dl dt dc dj dv ds dg
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

S'estan mostrant 1 - 1 de 1 resultats.

  • Festivals i espectacles
  • Concerts

L'Òpera als parcs arriba a Tordera amb “Recital d’opereta: del cancan a la vídua alegre”. La proposta és gratuïta i oberta a tothom. Veniu a gaudir-ne al Teatre Clavé de Tordera.

25/11/2018
18 h
Teatre Clavé
Tordera
  • Montnegre-Corredor
  • Xarxa de Parcs Naturals

S'estan mostrant 1 - 1 de 1 resultats.


butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials