- Expos. permanents
- Act. de tot l'any

L'exposició pretén acostar al visitant a una gran àrea marina que s'ha declarat com a Xarxa Natura 2000 , que va des de Castelldefels fins a Cunit.
Passeig Marítim, 72
Sitges
- Garraf
Showing 31 - 33 of 33 results.

L'exposició pretén acostar al visitant a una gran àrea marina que s'ha declarat com a Xarxa Natura 2000 , que va des de Castelldefels fins a Cunit.

"Los usos del agua" es una exposición para saber, aprender e incluso jugar. Riscos, bosques, torrentes, historia, tradiciones... muchas maneras de descubrir y acercarse al Espacio Natural de las Guilleries-Savassona. Sin embargo, en esta exposición el agua será la protagonista.

Aquesta mostra compta amb una maqueta del turó de Sant Feliuet de Savassona, un dels punts emblemàtics de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona, i d’un seguit de plafons que presenten aquest indret tan singular des d’una perspectiva històrica. El primer plafó ofereix una introducció general des del període prehistòric fins a l’edat mitjana, mentre que els altres dos plafons ens introdueixen en les pedres gravades, un dels elements més característics de Savassona.
Showing 31 - 33 of 33 results.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy