caes

I cada dimarts rebràs les activitats dels parcs

Cercador d'activitats

 

Conservació de la biodiversitat

< March 2022 >
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Showing 1 - 3 of 3 results.

  • Passejades guiades
  • Itineraris guiats

Guiats per l’Isaac Camps, geòleg, farem un viatge al passat per la vall de la riera de Santa Creu, quan fa milions d'anys era un fons submarí obscur i desenes d'espècies brostejaven el fang lluitant per sobreviure.

20/03/2022
10.30 h
Pont de Vilomara
Pont de Vilomara
  • Sant Llorenç-Obac
  • Passejades guiades
  • Itineraris guiats
  • Visites guiades

Anirem de l’encisador paratge de les Dones d’Aigua al pla de Forcs, indrets amb una petja humana profunda i antiga arrelada en l’imaginari col·lectiu. Boscos, brolles, rieres i roques ens acompanyaran mentre tresquem per la muntanya.

20/03/2022
9.30 h
Recorregut: desplaçament en vehicles particulars fins a la Salut (3 km). La Salut – Can Bosc – Dones d’Aigua – Coll Senís – Pla de Forcs – Can Rocosa – Can Bosc – La Salut
Sant Iscle de Vallalta
  • Montnegre-Corredor
  • Educació ambiental
  • Passejades guiades
  • Itineraris guiats
  • Visites guiades

Veniu a descobrir algunes de les fonts properes més emblemàtiques de Viladrau. Al voltant de l’aigua i de les fonts s’han generat una obra poètica i un seguit de llegendes que expliquen la realitat d’un paisatge de llarga tradició literària.

20/03/2022
11 h
Entorns del Montseny
Viladrau
  • Montseny

Showing 1 - 3 of 3 results.


butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials