- Educació ambiental

Itinerari guiat en què descobrirem l’únic dolmen situat dins el Parc del Garraf, a més de conèixer altres curiositats històriques.
Begues
- Garraf
Showing 1 - 9 of 9 results.

Itinerari guiat en què descobrirem l’únic dolmen situat dins el Parc del Garraf, a més de conèixer altres curiositats històriques.

Els participants tindran un mapa i hauran de buscar uns punts i fer-ne un marcatge mentre descobreixen la flora i la fauna del bosc mediterrani.

Els nostres boscos conserven secrets gairebé oblidats: herbes medicinals, plantes comestibles i altres vegetals de propietats inesperades. Veniu a descobrir-ho!

Passejada pel públic familiar de la mà de l'ornitòleg Marc Illa, per observar i conèixer les aus que viuen a l'entorn de la riera de Sant Joan, a Monistrol de Calders.

Itinerari d'interpretació de rastres, restes i altres indicis de la fauna present del Parc del Montnegre i el Corredor. I en acabar, farem un taller de petjades de fang.



Passejada circular per boscos, prats i matollars per intentar descobrir i conèixer alguns dels ocells nidificants en els diferents ambients del Parc.

Activitat per descobrir i conèixer la fauna marina del Parc del Garraf a través de l’observació d’aus marines i cetacis des de terra.
Showing 1 - 9 of 9 results.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy