- Educació ambiental
Ctra. de Cerdanyola a Horta, km 2.
Cerdanyola del Vallès
- Collserola
Showing 11 - 20 of 80 results.
A partir de les referències que es troben a l’obra d’aquest autor, farem una descoberta de les plantes, animals i roques del Parc Natural de la Serra de Collserola.
Vine a celebrar la 8a edició de La primavera a la serralada de Marina. Es tracta d’una jornada participativa adreçada al públic familiar amb activitats de sensibilització ambiental.
Voleu conèixer els diferents insectes de la serralada Litoral? Aprendrem a distingir-los i a respectar-los. Activitat gratuïta per commemorar el Dia Europeu dels Parcs.
Descoberta naturalista a la bassa del jardí de Can Boet per conèixer els organismes aquàtics i construcció d’una illa flotant per a la biodiversitat que s’instal·larà a la bassa.
Per mitjà d'un joc i un passeig, descobrirem quines aus podem trobar al Parc del Montnegre i el Corredor i construirem i envernissarem una caixa niu.
De la mà del biòleg Albert Palou, recorrerem el bosc i les pastures a la cerca de papallones per conèixer les espècies que podem trobar i aprendre a identificar-les.
Navegarem amb caiac per un tram de costa que es caracteritza pel seu aspecte rocós format per penya-segats de pedra calcària de poca alçada.
Passejada pels camps i boscos que travessen la riera d'en Burgada. A càrrec de Jordi Torallas (geòleg).
Activitat dirigida a descobrir i conèixer la fauna marina del Parc del Garraf a través de l’observació d’aus marines i cetacis des de terra.
Showing 11 - 20 of 80 results.
This Website Uses Cookies
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy