Sortida en veler on el patró porta els usuaris a gaudir de la navegació a vela per la costa del Garraf i descobrir l’espai natural des d’un altre punt de vista. Cal portar roba d’esport i roba de recanvi.
18/10/2020
11 h - SENSE PLACES
Club Nàutic del Garraf Escullera de Ponent, s/n 08871 Garraf
Activitat suspesa. Concert de Dos x Quatre, agrupació coral a cappella, amb un repertori molt variat de música antiga, clàssica, gòspel, swing i folklore popular català, dins el marc del programa cultural Viu el parc.
Activitat centrada en la problemàtica de les deixalles marines, en la que es fa un seguiment periòdic mensual de les deixalles que s'acumulen a la platja de davant del Centre d'Estudis del Mar, a Sitges.
18/10/2020
10 h
Centre d'Estudis del Mar (Platja de la Barra-Terramar) Passeig marítim, 72 Sitges
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy