- Concerts
Concert amb Vic Mirallas a Sant Jeroni de la Murtra. El reconegut cantautor oferirà un concert a duo en què recorrerà les peces dels seus darrers treballs discogràfics.
Badalona
- Marina
Showing 1 - 7 of 7 results.
Concert amb Vic Mirallas a Sant Jeroni de la Murtra. El reconegut cantautor oferirà un concert a duo en què recorrerà les peces dels seus darrers treballs discogràfics.
Amb materials senzills, farem un endrapasomnis per fer marxar els malsons I abraçar els somnis feliços. Taller a càrrec de Talleretcraf.
Recital poètic a càrrec de Neus Gómez i Auró Vernet, seguit d’un micro obert de participació lliure.
Caminant per paisatges fortament humanitzats, coneixerem diferents ecosistemes d’aquest espai natural protegit. Per acabar el matí, es farà un petit tastet ecològic.
La Biblioteca Elisenda de Montcada organitza un curs d'art botànic on els pinzells, els llapis i les tintes seran les eines amb les que contemplaran les plantes i els arbres que habiten al Parc de la Serralada de Marina.
De la mà de la Marina, descobrirem els secrets del Parc, el seu paisatge, la vegetació i la fauna, i ens ensenyaran què hem de fer per protegir-lo i respectar-lo.
Si t’agrada la fotografia i la natura, aquest és el teu concurs! El tema del concurs és "El Parc de la Serralada de Marina. Una terra antiga i viva". Pots guanyar premis de fins a 300€!
Showing 1 - 7 of 7 results.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy