- Passejades guiades
El Montagut i el turó d’en Serra són dos petits turons costaners que permeten àmplies vistes. En coneixerem l’entorn i n’explicarem la història.
Palafolls
- Montnegre-Corredor
Showing 1 - 4 of 4 results.
El Montagut i el turó d’en Serra són dos petits turons costaners que permeten àmplies vistes. En coneixerem l’entorn i n’explicarem la història.
Una proposta d'integració amb l'entorn tot treballant les sensacions i desenvolupant els cinc sentits, amb la intervenció de dos actors i un educador ambiental.
Des de l’Observatori situarem els planetes a escala. Prendrem consciència de l’espai interplanetari i de com es veuen el Sol i els planetes des de qualsevol altre.
Itinerari guiat per identificar les plantes que les àvies del Montseny feien servir per obtenir els remeis casolans i que ens aproparan al seu món, tan diferent ja del nostre.
Showing 1 - 4 of 4 results.
This Website Uses Cookies
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy