- Educació ambiental

Passejada per la vora del Ter, recollint diferents elements naturals que després s’utilitzaran en el taller de cianotípia i en la creació d’un hotel d’insectes.
Sant Quirze de Besora
- Montesquiu
Showing 19 - 36 of 166 results.

Passejada per la vora del Ter, recollint diferents elements naturals que després s’utilitzaran en el taller de cianotípia i en la creació d’un hotel d’insectes.

Recorrerem els boscos del Parc del Castell de Montesquiu a la recerca d’orquídies silvestres per saber en quins hàbitats les podem trobar i aprendre a identificar-les.

Ruta per conèixer els arbres de la vall de Santa Fe. En acabar la sortida, hi haurà un tast de primavera amb productes locals, amb oli de Rifer.

A través de l'escolta, el cos i la relació amb l'espai, recorrerem la veu amb dinàmiques i diferents propostes.

Sortida per conèixer els ocells que habiten la riera d'Argentona, a partir de les dades del projecte Atles dels ocells nidificants del Maresme, de la mà de dos dels seus coordinadors.

Itinerari per conèixer les històries dels maquis a Sant Llorenç, com la de Marcel·lí Massana "Panxo" i els fets que van ocórrer a Casa-saies i a la casa del Flequer.

Passejada naturalista per l’entorn de la riera de Sant Genís per descobrir la vegetació i fauna d’aquest entorn frescal i esponerós.

Taller pràctic d'aigües aromatitzades, xampanyets de flors i refrescos de flors i fruites

La Laia passa un cap de setmana a casa de l’àvia Remei, que coneix totes les plantes medicinals de la serralada Litoral. Ens acompanyeu a descobrir els secrets remeiers del Parc?

Activitat programada dins el projecte Parcs i biblioteques... naturalment! per celebrar l'efemèride ambiental del Dia Europeu dels Parcs i la Setmana de la Natura.

PLACES EXHAUDIRES - Activitat per a tots els públics en la qual els especialistes ens faran una breu xerrada explicativa sobre l'eclipsi solar que ha d'esdevenir a l'agost d'enguany.

De la mà de personatges singulars, «Camins» explora els cincs sentits. Itinerari inclusiu i teatralitzat adreçat a tots els públics.
Presentació del llibre "Montseny" amb l'autor, Jordi Cabré i l'editorial Símboleditors.

Virginia Jurado ens ensenyarà a elaborar perfums 100% lliures de tòxics.


Activitat de ciència ciutadana emmarcada dins del Projecte Orenetes, destinada a fer el seguiment dels nius d’oreneta cuablanca presents al nucli urbà de Sant Pere de Vilamajor.

Segona de les tres jornades del cicle "Collserola, la natura al centre de la metròpolis", de debat i reflexió sobre el Parc Natural, organitzades conjuntament amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona.
Showing 19 - 36 of 166 results.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy