- Cursos i tallers
En aquest taller modelarem amb fang la petjada d’algun dels habitants del bosc i també podrem deixar-hi l’empremta d’una planta o d’un fruit.
Carretera BV-5114, km 4
08479 Fogars de Montclús
- Montseny
Showing 37 - 54 of 168 results.
En aquest taller modelarem amb fang la petjada d’algun dels habitants del bosc i també podrem deixar-hi l’empremta d’una planta o d’un fruit.
Amb motiu del Dia Mundial contra el canvi climàtic i dins el projecte, Parcs i Biblioteques... Naturalment!, el Museu de Ciències Naturals de Granollers i Centre de Documentació del Montseny -ciències naturals- organitza el taller: ''Investiguem el canvi climàtic'', al Museu.
Partint de la música, aquest taller d'instruments va més enllà i ens endinsa en un viatge a l’edat mitjana: coneixerem la literatura, les llegendes, les xafarderies...
Una família de tortugues, una sirena que va a l’escola, una bassa d’aigua que parla i una papallona que no sap volar són els protagonistes d’uns contes plens de màgia i sorpreses.
Activitat de descoberta adreçada als petits i petites naturalistes i les seves famílies, en la que explorarem la vida aquàtica de la riera per valorar el seu estat ecològic.
Itinerari guiat en què descobrirem l’únic dolmen situat dins el Parc del Garraf, a més de conèixer altres curiositats històriques.
Elaborarem un mandala jugant amb la repetició i amb les formes geomètriques que propicien la concentració i calmen la ment.
Amb els canvis d’estació el bosc canvia de color i… també canvia d’històries! Una sessió de contes per a cada estació.
Voleu conèixer millor els mussols i descobrir què son les egagròpiles? Farem un taller per saber-ne més i una sortida nocturna a la cerca de mussols al bosc!
La filosofia dels Drum Circles parteix de la idea que tots tenim ritme. Una proposta en què s'acabarà creant una oquestra de percussió.
Un petit tast per descobrir històries i anècdotes de la castanya i els castanyers, castanyers centenaris i plens de tradició.
- Places exhaurides - En aquesta ocasió dirigirem els nostres telescopis cap al planeta Saturn, amb un sistema d’anells espectacular.
Itinerari guiat per un dels racons més bonics del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. Qui eren els bandolers i per què actuaven en aquest territori? Us convidem a descobrir la seva història.
Recital poètic a càrrec de Gemma Casamajó amb acompanyament musical de Max Soler (saxofon).
Amb els canvis d’estació, els bosc canvia de color i… també canvia d’històries!! Una sessió de contes per a cada estació!
Showing 37 - 54 of 168 results.
This Website Uses Cookies
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy