- Cursos i tallers
- Educació ambiental

Caminada d'1,2 km durant la qual es farà un taller fotogràfic d'insectes als entorns de Tavèrnoles.
Tavèrnoles
- Guilleries-Savassona
Showing 1 - 7 of 7 results.

Caminada d'1,2 km durant la qual es farà un taller fotogràfic d'insectes als entorns de Tavèrnoles.

Descoberta del món subterrani. Davallarem per cordes a l’avenc per un pou de 16 metres i descobrirem la seva sala. Podrem gaudir del silenci, de les formacions i, amb una mica de sort, d’algun ratpenat.
Una sessió per conèixer el cel i els astres. Aprendràs com orientar-te en el cel, reconèixer les constel·lacions més prominents i com identificar els astres convidats de la temporada actual.

Una aventura per descobrir un personatge català de llegenda, seguint els camins i corriols per on ell va passar ara fa més de 400 anys: en Joan Sala i Ferrer conegut com en Serrallonga.

Sortida en veler on el patró porta als usuaris a gaudir de la navegació a vela per la Costa del Garraf i descobrir l'espai natural des de un altre punt de vista.

Les esquerdes de l’Euga són unes boniques i interessants formacions rocoses que dibuixen profundes esquerdes al mig d’una fageda imponent.

Sortida guiada per a descobrir quina és la relació dels humans amb la natura i concretament a la Reserva de la Biosfera del Montseny, on la relació ve de lluny i deu ser prou especial per estar considerats reserva de la biosfera per la resta del món.
Showing 1 - 7 of 7 results.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy