- Educació ambiental

Recorregut des del poble de Mura fins a la cova, amb l'acompanyament d'un guia, amb interpretació del patrimoni durant el recorregut i a l'interior de la cova.
08278 Mura
- Sant Llorenç-Obac
Showing 1 - 4 of 4 results.

Recorregut des del poble de Mura fins a la cova, amb l'acompanyament d'un guia, amb interpretació del patrimoni durant el recorregut i a l'interior de la cova.

Coneixerem les varietats silvestres que guarneixen les vores dels camins, aprendrem a cultivar-les i coneixerem alguns dels seus usos culinaris.

Ens endinsarem pel passat més remot de Viladrau, on diuen que els lapidaris romans hi trobaven ametistes. Veurem on es van situar els primers transhumants i com vivien.

Coneixerem el bosc de ribera que, arreu d’Europa, es coneix amb el nom del nostre país: ‘Alnetum catalanicum’, la verneda catalana, especialment protegida a Catalunya.
Showing 1 - 4 of 4 results.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy