- Astronomia
- Visites guiades
Camí d'Olivella a Plana Novella km 3,5 (davant de l'Escola de Natura de Can Grau).
Olivella
- Garraf
Showing 1 - 18 of 22 results.

Veniu dissabte i diumenge al matí a participar d'aquesta activitat d'educació medioambiental relacionada amb el món de les abelles. Ens vestirem d'apicultors!

A la tardor, els ocells migratoris es preparen per emprendre un llarg camí. Vine a descobrir-los i a conèixer els que es queden al Parc, tot celebrant el Dia Mundial dels Ocells.

Ruta inclusiva al llarg de l'itinerari adaptat de la Casa Nova de l'Obac i en el qual intervenen dos actors i un educador ambiental.

La rata esquirolera, o liró gris, és un animal petit i discret propi de les boscúries caducifòlies septentrionals. Descobrirem el seu hàbitat i, qui sap, potser el podrem veure!

Recital poètic a càrrec de David Caño, Ivet Eroles i Gerard Vilardaga. Acompanyament musical d'Elias Porter.

Ens aproparem a la vida quotidiana d'una de les ciutats medievals més importants de l'alta edat mitjana a Catalunya mitjançant les últimes excavacions arqueològiques realitzades.

Espectacle de contes i cançons per a infants a càrrec d’en Moi Aznar, sota el títol "Explica’m un secret al Parc", dins de la programació de Viu el parc.

Activitats al llarg del cap de setmana al voltant del món ibèric.

Narració de contes a càrrec de Dario Martone i Marianna Trichini relacionats amb la natura i experimentació sensorial amb l’entorn, dins el projecte “La Biblioteca, porta del Parc”.

Dins el projecte “La Biblioteca, porta del Parc”, la Biblioteca de Tordera que participa al programa “Parcs i biblioteques, naturalment!” promou una activitat de sensibilització ambiental en ocasió de la Setmana de la Natura. Passejada de natura que es complementarà amb la lectura de textos de Prudenci Bertrana i Daniel Rangil als entorns d’Hortsavinyà.
Els boscos han estat la nostra llar durant milers d'anys, i durant tot aquest temps la nostra relació amb ells s’ha transformat.
Els boscos del Montnegre continuen essent la llar de tots nosaltres i cadascú hi ha establert uns vincles i unes relacions diferents, i aquesta diversitat és la que ens agradaria reunir el proper 3 d’octubre a Hortsavinyà, per informar-nos, compartir, escoltar-nos, opinar i reflexionar sobre els boscos del nostre territori.
Orientats/des per les informacions i reflexions de 3 referents en ecologia, gestió forestal i sostenibilitat, pretenem crear un espai de conversa en el bosc, sobre el bosc.

Passejada de natura a càrrec de l'educador ambiental Toni Herrero i lectures a càrrec de Daniel Rangil.

L’exposició mostrarà col·leccions de segells i postals que tenen com a tema la fauna dels Estats Units d’Amèrica i altres col·leccions dedicades al medi natural.

El bany de bosc és una immersió a la natura en silenci acompanyats d'un guia que ens ajuda a despertar els nostres sentits i a escoltar el nostre cor amb la màgia de la natura.

Reconnectem amb la natura experimentant el bosc a través dels sentits. Guiatge a càrrec de Berta Vilageliu, guia de banys de bosc.

Passejada guiada pel Parc de la Serralada Marina i narració de contes a càrrec d’Aloc Natura.

Recorregut guiat amb bicicleta elèctrica en grups de 8 persones per l'entorn del poble de Vilanova de Sau.
Showing 1 - 18 of 22 results.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy