- Diversos

Narració de 3 històries amb els arbres i les plantes com a protagonistes.
Plaça Miquel Martí Pol, 6 08339 Vilassar de Dalt
Vilassar de Dalt
- Litoral
Showing 1 - 18 of 35 results.

Narració de 3 històries amb els arbres i les plantes com a protagonistes.

Ruta inclusiva teatralitzada al llarg de l'itinerari adaptat de la Casa Nova de l'Obac. Una proposta d'integració amb l'entorn tot treballant les sensacions, amb la intervenció de dos actors i un educador ambiental.

Taller on es realitzarà un tritó del Montseny de guix amb l'objectiu de conèixer les característiques d'aquesta espècie d'amfibi endèmica del Montseny i les amenaces per a la seva conservació.
L’Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor amb la col·laboració de Mel dels Erms i les associacions Apicultors Ecològics Associats i Amics de les Abelles organitzen la segona edició de la Fira de la mel ecològica pel dissabte dia 4 de juny durant tot el dia, a la plaça del Montseny. El visitant hi trobarà parades de mel ecològica, d’aliments ecològics i de proximitat. També artesanies no alimentàries i el mercat setmanal de cada dissabte al matí de fruita, verdura i premsa.

Sortida familiar per descobrir els ocells que podem veure a Teià, des de la zona urbana fins al bosc de la Serralada Litoral, passant pels camps de cultiu.

Ens afegirem al grup Pedra Seca Granera per veure com reconstrueixen barraques de vinya fetes amb la tècnica de pedra seca.
Exposicions de Pep Mata, Pep Camps i Joan Vinuesa.
La bellesa i els secrets dels bolets. Conferència a Vilassar de Dalt a càrrec d'Àlex Alonso, fotògraf especialitzat en bolets.

Et proposem viatjar en el temps i participar en la ruta turística del modernisme industrial terrassenc i un final de ruta amb un tastet de productes de la terra.

Visita a la cova Simanya, una de les cavitats més grans del massís de Sant Llorenç, amb explicacions i guiatge tant a l'exterior com a l'interior. Tots els dissabte, diumenges i festius.

Sortida guiada per conèixer les espècies d'ocells del territori d'Alella.
Hora del conte: Contes Anima(la)ts

A través d’aquests itineraris planers i fàcils a la natura, podrem gaudir dels seus beneficis per la salut, tant física com mental.

El Catalan Butterfly Monitoring Scheme és una xarxa amb 116 estacions actives de seguiment de papallones diürnes a tot el país, coordinada pel Museu de Ciències Naturals de Granollers. N’acompanyarem una de les col·laboradores en la seva tasca setmanal.

Coincidint amb el bon temps, les papallones omplen Collserola i ens mostren la seva bellesa i elegància. Vine a observar-les i a descobrir com neixen, creixen i es transformen.

Sortida científica d’albirament de fauna marina en veler per les costes del Garraf amb l’equip d’experts de l’Associació Cetàcea, on podrem veure com estudien les aus marines, els cetacis i el medi marí.
Un espai per descobrir i redescobrir la natura. Activitats per activar els sentits i estimular una mirada reflexiva. A partir d’unes instruccions senzilles, heu de sortir a explorar l’entorn i trobar allò que us proposem.

En aquesta exposició, l’artista ens convida a un viatge ple de reminiscències a través d’olis realistes, marcats per la seva trajectòria vital i per l’estima a la nostra història. Inauguració: dissabte 4 de juny a les 12 h.
Showing 1 - 18 of 35 results.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy