- Visites guiades
- Educació ambiental

Caminada de descoberta dels bolets presents als boscos de l'Espai Natural al municipi de Tavèrnoles.
08519 Tavèrnoles
- Guilleries-Savassona
Showing 1 - 4 of 4 results.

Caminada de descoberta dels bolets presents als boscos de l'Espai Natural al municipi de Tavèrnoles.

El camí Ral de Coll de Daví era una de les artèries que unia Barcelona amb Manresa a l’època medieval i freqüentada pel bandolerisme a l’època moderna. Des del Pont de Vilomara anirem a un antic hostal del camí Ral. Recorregut exigent de 8 km i 300 m de desnivell.

Ens endinsarem en el fascinant món dels bolets per les rouredes i pinedes de muntanya. Descobrir els bolets més curiosos, familiaritzar-nos amb els més comuns i aprendre a identificar de forma fàcil les espècies més importants és una bona manera de gaudir de la tardor al Montseny.

Des de Sant Andreu de Ramió, riera endins, la vall es fa cada vegada més pregona, ombrívola i tancada. Molts conreus han esdevingut boscos atapeïts, i les masies, runes oblidades d’una vall que ha anat perdent els seus pobladors.
Showing 1 - 4 of 4 results.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy