Passejarem tranquil·lament pels camins que fèiem servir abans: de nens per anar a escola o a jugar a amagar, a missa el diumenge, de joves a llaurar l'horta, a collir el blat o a buscar llenya,..
La Guisla va néixer a Olèrdola l'any 1003. De ben petita la seva mare li va ensenyar com curar moltes de les malalties dels seus conciutadans amb les plantes i les herbes que recol·lectava al bosc. Ens ensenyarà els secrets antics de les plantes i el seu rebost.
Gimcana de pistes per descobrir la fauna i la flora del Garraf que podeu fer amb els més menuts de la família. Inclou la projecció d'un audiovisual del Parc del Garraf i recursos didàctics.
02/10/2016
11 h
La Pleta Ctra.de Rat Penat a Plana novella, Km. 3 Sitges
Els primers diumenges dels mesos de maig, juny, setembre, octubre, novembre i desembre, Visita a l'explotació agrícola del Molí del Mig per veure el sistema de producció del seu hort.
El camí Ral de coll de Daví era una de les artèries principals que unia Barcelona amb Manresa a l'època medieval. Era una ruta comercial molt important i durant l'època moderna va ser força freqüentada pel bandolerisme.
02/10/2016
10.00 h.
Pont de Vilomara i Rocafort Carrer de Sant Jaume s/n Pont de Vilomara i Rocafort
Aquesta sortida a la recerca de bolets, ens permetrà identificar algunes de les espècies que es distribueixen per la fageda de Santa Fe, conèixer-ne aspectes generals i saber-ne curiositats.
Visita a l'entorn singular de les tines a peu de vinya, on descobrirem com el sistema de cultiu va superar la llunyania de les cases dels pagesos que les conreaven. Acabarem amb un tast de vins de Viticultors de Mura i una degustació de productes de proximitat del programa Parc a taula.
01/10/2016
10.00 h.
Vall del Flequer Pont de Vilomara i Mura
Sant Llorenç-Obac
Mostrando el intervalo 3.661 - 3.670 de 3.932 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad