- Act. gastronòmiques
- Fires i festes
- Concerts
Concert de Rocketa Eclèctic Band a Sant Quitze de Besora. Repertori molt variat amb versions de mítics de la música moderna.
Sant Quirze de Besora
- Montesquiu
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 4.141 - 4.158 de 10.000 resultados.
Concert de Rocketa Eclèctic Band a Sant Quitze de Besora. Repertori molt variat amb versions de mítics de la música moderna.

Recorregut a peu per diversos paratges de Granera durant el qual coneixerem plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics. Tots els diumenges.

Us convidem a gaudir del concert de Carola Ortiz acompanyada del poeta Oriol Sauleda a Vallgrassa. Centre Experimental de les Arts de Begues.
Espectacle de petit format , amb contes que parlen de personatges del bosc i de com hem de cuidar el nostre entorn. A càrrec de la Cia. Jomeloguisjomelo.

Recorregut que permet conèixer una quarantena d’obres escultòriques representatives de la segona meitat del segle XX, descobrint l’entorn natural i el passat pagès de Monistrol de Calders.

La seva afició per la fotografia el va portar a retratar Vidrà i ens va deixar una col·lecció d’imatges magnífiques. Inauguració: dissabte 1 d’octubre.

És temps de tardor i alguns ocells fan la seva migració a terres més càlides. D’altres passaran l’hivern als boscos de Collserola. Et convidem a descobrir-los.

Passejada en bicicleta elèctrica de muntanya. Gràcies al motor incorporat en la bicicleta, el recorregut serà fàcil i divertit. Gaudiràs d’un entorn espectacular al voltant de Sitges per camins de vinyes.
Xu-wap Trio ens oferirà un concert d'una gran qualitat sonora amb tocs molt personals dels estàndards de jazz, bossa-nova, swing i boleros d'ara i tots els temps.

Si voleu passar un dissabte diferent, veniu a conèixer les roques i coves tan boniques que amaga la serralada Litoral.

Recital de poesia, Himnes de Fata Morgana, amb David Castillo (poeta) i Xarim Aresté (músic). En el marc del cicle Música a la Cabanya. Notes de tardor.
Ruta guiada al voltant de la masia El Cot de la Móra.

Durant tot aquest mes d'octubre podreu visitar la Mostra fotogràfica del 13è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral a la Biblioteca Can Manyer de Vilassar de Dalt.

Ruta inclusiva teatralitzada al llarg de l'itinerari adaptat de la Casa Nova de l'Obac. Una proposta d'integració amb l'entorn tot treballant les sensacions, amb la intervenció de dos actors i un educador ambiental.

El trio Cèltic Groove ens proposen un repertori de danses i cançons tradicionals celtes que es completa amb danses de l’est d’Europa.

La rata esquirolera, o liró gris, és un animal petit i discret propi de les boscúries caducifòlies septentrionals. Descobrirem el seu hàbitat a les rouredes culminants del Montnegre i, qui sap?, potser la podrem veure!

Ens afegirem al grup Pedra Seca Granera per veure com reconstrueixen barraques de vinya fetes amb la tècnica de pedra seca.

Celebrem el dia mundial dels ocells amb anellament d’ocells, tallers per als més menuts i concurs infantil d’identificació.
Mostrando el intervalo 4.141 - 4.158 de 10.000 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad