Garraf | Xarxa de Parcs Naturals Degustacions | Actes i presentacions | Act. gastronòmiques
de febr.

L'espigall del Garraf. Presentació del balanç i programa 2018

Horari d'inici: 11 h

Lloc: Conreus de l'Escola de Natura Can Grau, al municipi d'Olivella
Masia Can Grau Pista forestal asfaltada d'Olivella a Plana Novella, km 3,5 08818 Olivella
Olivella

Lloc de trobada: Aparcament: adjunt a la bassa de Can Grau

Organitzadors: Fundació Miquel Agustí, amb la col·laboració del Parc a taula

Telèfon: 937 432 094

A/e: parcataula@depana.org

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Divendres 16 de febrer els conreus de l'Escola de Natura Can Grau, acullen la presentació del balanç del treball desenvolupant l'any 2017 i la proposta de treball previst en aquesta segona fase del ‘Projecte de recuperació de la col brotonera o espigall al Parc del Garraf', realitzat per la Fundació Miquel Agustí.

El projecte ha permès, d’una banda, recuperar l’agricultura dins del Parc del Garraf a través del cultiu a la finca de Can Grau i, d’una altra, obrir una línia de recerca entorn d’aquesta varietat tradicional posant alhora les bases per a la millora del rendiment de les explotacions productores d’espigalls.

A l'acte hi assistiran Jesús Calderer, diputat adjunt d'Espais Naturals de la Diputació de Barcelona, Marta Verdejo, alcaldessa d'Olivella, Rosa Huguet, presidenta de NODE Garraf i alcaldessa de Canyelles, Montse Marcet, presidenta de l'Associació d'Espigalls del Garraf, i Joan Simó, director científic de la Fundació Miquel Agustí.

En acabar, es farà una degustació gastronòmica dels espigalls del Garraf, servida per l'Escola d'Hosteleria de Castelldefels, membre del programa Parc a taula.

Més informació: https://parcs.diba.cat/web/garraf/desenvolupament-economic

Categories: Degustacions, Actes i presentacions, Act. gastronòmiques, Parc a taula, Garraf, Xarxa de Parcs Naturals, general,