Guilleries-Savassona Conferències | Educació ambiental | Cursos i tallers

parc.activitat.fins 22/11/2015

parc.activitat.horari: Dissabte 14 a les 18.00 h. inauguració

parc.activitat.horari-complet:
Dissabte 14: 18.00 h. (inauguració) i 19.00 h. (conferència) Dissabte 21: 11.00-14.00 h. (taller) i 16.00-18.00 h. (tallers i berenar) Diumenge 22: 10.00-12.00 h. (taller) Veure programa per a més informació

Place: Pavelló Esportiu Municipal
Avinguda de Vic, 11 08504
Sant Julià de Vilatorta

parc.activitat.lloc-trobada: Parc de les Set Fonts (inauguració)
Avinguda de Vic, 11 08504

Organizers: Meteovilatorta, en coordinació amb l'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta i Viu el Parc

Phone: 620 954 913 i 616 309 299

A/e: observatori@meteovilatorta.cat  viuelparc@diba.cat

parc.activitat.tipuspublic: parc.activitat.general

parc.activitat.acces: parc.activitat.gratuit

Descripció:

Per quart any consecutiu, la Setmana de la Ciència a Catalunya torna a Sant Julià de Vilatorta entre el 14 i el 22 de novembre. Els temes centrals de l'edició d'enguany són la llum i els sòls amb motiu de la celebració, aquest 2015, de l'Any Internacional de la Llum i de les Tecnologies basades en la Llum i de l'Any Internacional dels Sòls.

Un any més, Meteovilatorta, en coordinació amb l'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta i Viu el Parc, ha preparat diverses activitats per participar en aquesta nova edició de la Setmana de la Ciència, que és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

Meteovilatorta, el centre meteorològic en actiu més antic de Catalunya (1897) i un referent al nostre país, continua treballant per divulgar la ciència en general ja que ha estat molt present i rellevant a la nostra població gràcies a la figura del padre Manuel Cazador, fundador del nostre observatori històric i un científic reconegut de principis i mitjans del segle XX.

parc.activitat.requisits:

Els actes de la 20a Setmana de la Ciència a Sant Julià de Vilatorta tornaran a ser gratuïts i oberts a tothom

More information: http://www.meteovilatorta.cat

Categories: Conferències, Educació ambiental, Guilleries-Savassona, Cursos i tallers, general,