Montesquiu Expos. temporals
de febr.

Mostra col·lectiva d'olis, fotografies i pintures

fins al 24/02/2019

Detall cartell exposició

Horari d'inici: Inauguració: dissabte 2 de febrer a les 12 h

Horari complet:
Dissabtes i festius, d’11 a 14 h

Lloc: Cabanya del Castell

Montesquiu

Organitzadors: Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona

Telèfon: 938 529 234

A/e: p.montesquiu.bisaura@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

El dissabte 2 de febrer s'inaugura el nou cicle d'exposicions temporals a la Cabanya del Castell amb una mostra col·lectiva dels olis d’Antoni Canadell Mas, les fotografies de Montse Gascó González i les pintures de Salvador Saura Margarit.

Antoni Canadell Mas (olis i altres tècniques) 'Llums i ombres'. Ens apareixen de forma inesperada i sorprenent… les llums, les ombres, situacions que ens acompanyen, preguntes… moltes sense resposta; és el misteri que envoltarà els nostres moments. Una visió personal amb colors, formes i símbols…

Montse Gascó Gonzalez (fotografia) 'Varietat de jocs fotogràfics'. Descobrint tècniques (fotografia, photoshop, collage). Del blanc i negre al color més viu i saturat desafiant l’enfocament i la nitidesa. Com a base, sempre la fotografia.

Salvador Saura Margarit (pintura) 'Veles, vents i altres'. Pintant teles de velers i altres pintures experimentals. Fa aproximadament cinc anys, el seu amor pel mar, per la pesca, viatjar en veler o anar en barqueta… el porta a descobrir l’aventura i la barreja d’emocions que li comporta trobar veles velles que han navegat. Les recupera i pinta, utilitzant el pinzell, acrílics, aerosol i aerògraf.

Us hi esperem!

Categories: Expos. temporals, Montesquiu, general,