Capçalera agenda

Organitzadors: Ajuntament de Sant Llorenç Savall

Telèfon: 937 140 018

A/e: st.llorenss@savall.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Descripció:

Ja es pot participar a la 3a edició del Premi literari Marquet de les Roques, que convoca l’Ajuntament de Sant Llorenç Savall. Hi ha dues modalitats, narració curta i poesia, i diverses categories. Es valorarà la qualitat dels textos així com la sensibilització social i l’enfocament original. El termini per enviar les composicions finalitza el 30 d’abril.

Consulteu aquí les bases.

El 24 de setembre tindrà lloc el veredicte en un acte públic en un indret que properament es comunicarà.

Categories: Sant Llorenç-Obac, Concursos,