Passejarem pel Montseny i descobrirem com fabricar pigments naturals, com transferir textures i com utilitzar els elements naturals per inspirar-nos en una petita obra d’art.
Aquesta serralada està constituïda en gran part per materials granítics, que formen relleus alineats paral·lelament al mar, amb pendents suaus i carenes aplanades, on s’han encaixat un seguit de rieres en sentit transversal.
Et convidem a fer una passejada pels entorns de Fogars de Montclús i Campins, i descobrir tresors amagats com un antic forn de ciment o un forn de calç.
29/10/2023
11 h
Punt d'acollida del Centre d'Informació de Fogars de Montclús Ctra. BV-5114, km 4 Fogars de Montclús
Presentació de la Fundació Miranda i visita guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures, amb explicació etològica en què podreu conèixer i tenir contacte amb els cavalls lliures.
Des de l’Observatori situarem els planetes a escala. Prendrem consciència de l’espai interplanetari i de com es veuen el Sol i els planetes des de qualsevol altre.
29/10/2023
10 h
Observatori Astronòmic del Parc del Garraf Camí d'Olivella a Plana Novella km 3,5 (davant de l'Escola de Natura de Can Grau) Olivella
Una activitat on podreu fer una exploració de l'univers a través de potents telescopis: estels dobles de colors, nebuloses, cúmuls d’estels, galàxies...
28/10/2023
19.30 h
Observatori Astronòmic de Castelltallat Ctra. de l'Observatori s/n Castelltallat 08263 Sant Mateu de Bages
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat