Equipaments

Navegació

Garraf | Restaurant

El Celler d'en Sadurní

Cuina tradicional i de muntanya

El restaurant, obert des de l'any 2000, està situat a les antigues dependències de la masia on es guardaven els carros. Hi trobareu documents històrics, com un document censal de l'any 1576 o l'arbre genealògic de la família. També disposa d'una terrassa amb cartes per a celebracions i d'un celler propi.

20/30 euros preu carta orientatiu.

Horari : Divendres de 21 a 24 h; Dissabte de 13 a 16 h i de 21 a 24 h; Diumenge de 13 a 16 h
Adreça postal:
Masia Can Sadurní