Equipaments

Navegació

Litoral | Restaurant

Associació d'Hostalers de Cabrils

L'Associació d'Hostalers de Cabrils va néixer amb l'objectiu de potenciar l'amplia oferta gastronòmica i la gran diversitat d'estils culinaris que es poden trobar en el municipi. La qualitat dels productes que ofereixen i la cura amb què els tracten, ha portat a Cabrils a ser reconegut merescudament com a vila gastronòmica. Organitzen diverses jornades gastronòmiques per tal de potenciar els productes locals com les de pèsol, els bolets i el tomàquet de la comarca del Maresme.

Els restaurants que en formen part són: Axol, Cal Gras, Ca l'Estrany, Ca la Quimeta, Ca la Rosi Vias, La Mossegada, L'Hort de Cabrils, La Bodega, Hotel Mas de Baix, La Concòrdia, Hostal de la Plaça, Can Rin, Sal i Pebre, Can Tosca, Xaret y Xeflis.

Adreça postal:
Mestra M. Rosell, 4