Equipaments

Navegació

Litoral

Punt d'Informació de Can Lleonart

Des del desembre de 2010, el parc compta amb aquest nou punt d'informació gràcies al conveni entre l'Ajuntament d'Alella i el Consorci del Parc de la Serralada Litoral. El punt d'informació, que es troba a la planta baixa de l'edifici annex al Centre cultural de Can Lleonart, comparteix les instal lacions amb l'oficina municipal de turisme d'Alella, i atendrà als visitants i usuaris que vulguin informar-se dels itineraris senyalitzats que hi ha al parc, els equipaments d'ús públic i les publicacions disponibles.

Horari : Consulteu l'horari a la web
Adreça postal: