Equipaments

Navegació

Sant Llorenç-Obac

Punt d'Informació de Sant Vicenç de Castellet

El punt d'informació dona a conèixer els atractius de la zona oest del Parc Natural. Es troba situat a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, a la plaça de l'Ajuntament.

S’hi pot consultar publicacions i obtenir tot tipus d'informació per conèixer diferents elements del patrimoni arquitectònic, cultural, natural i paisatgístic del sector de Vallhonesta, amb vistes excepcionals del Pirineu.

Sant Vicenç de Castellet també és una via d'entrada al Parc Natural des del sector de Vallhonesta i alhora permet accedir al camí ral de Barcelona a Manresa. També és una zona de pas del GR 4 i l'inici de l'itinerari  SL-C 53 De Sant Vicenç de Castellet a Sant Pere de Vallhonesta.

L'obertura d'aquest equipament ha estat possible gràcies al conveni de col·laboració entre la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet.

* El tercer diumenge de cada mes l’atenció al públic queda substituïda per l’itinerari acompanyat a Sant Pere de Vallhonesta: Pedra i natura a Vallhonesta.
Horari : Horari laborables: de dilluns a divendres de 08 a 14 h, tot l’any. Dilluns i dimecres de 16 a 19 h, excepte juliol i agost. Caps de setmana i festius del 15 de gener al 30 de desembre de 10 a 14 h. Agost tancat.
Adreça postal:
Plaça de l'Ajuntament, 10