Equipaments

Navegació

Sant Llorenç-Obac

Punt d'Informació de Vacarisses

La Biblioteca El Castell, a partir del 18 de setembre, acull un punt d’informació del Parc Natural de Sant Llorenç de Munt i l’Obac a Vacarisses. S’hi podrà obtenir informació sobre el parc natural i informació turística de Vacarisses així com del teixit comercial.
A la biblioteca s'hi fan exposicions d'art i de contingut històric del municipi i entorn.
Vacarisses és el punt d'inici de l'itinerari senyalitzat del parc: l'SL-C 51 La Torrota de Vacarisses, també hi passa el GR 96 i la Matagalls-Montserrat entre altres.
A l'Obac, indret emblemàtic del municipi, hi ha l'itinerari SL-C 63 La font de la Portella, a banda dels recursos vinculats a l'equipament de la Casa Nova de l'Obac.

Horari : de 10 a 14 h, dissabtes, diumenges i festius. Obert de l’11 de gener al 21 de juliol, i del 7 de setembre al 21 de desembre
Adreça postal:
Biblioteca El Castell