Litoral Entreteniment, tallers i música per a tota la família

El Parc de la Serralada Litoral celebra el 13è Viu el parc amb una matinal a Sant Mateu

28/04/2015

En el marc de les activitats de celebració del Dia Europeu del Parcs i del 13è Viu el Parc, el diumenge 24 de maig els voltants de Sant Mateu, a Premià de Dalt, acolliran la Matinal al parc, del Parc de la Serralada Litoral.

A partir de les 10.30 i fins les 14 h del migdia, la festa comptarà amb entreteniments i tallers per a tota la família. Guixot de 8 oferirà un conjunt d'escultures convertides en jocs que posaran a prova la imaginació i habilitats dels assistents. Tothom gaudirà de valent intentant esbrinar quina prova ha de superar, ja sigui encistellar un ou en un pot o fer passar una pilota per la gola d'un drac.

Els tallers de natura d'ACER aproparan els participants al coneixement de la fauna i flora del parc alhora que aquests s'enduran elements que ells mateixos hauran elaborat com a mostra d'aquesta riquesa patrimonial.

Durant el matí, la música engrescadora del grup l'Os Pedrer ens acompanyarà i animarà la festa. A mode de cloenda convidaran i ensenyaran tothom a ballar danses col·lectives i tradicionals.

Viu el parc també compta amb el programa escolar, adreçat als alumnes de 5è de primària de les escoles dels municipis del parc. L'entorn natural, el patrimoni històric i cultural, l'ús públic i la gestió dels parcs seran els eixos fonamentals del treball escolar. El Programa escolar d'enguany consta d'una visita a l'aula i d'una sortida conjunta a la Mata. Les dues activitats són complementàries i apropen els alumnes dels municipis del Parc de la Serralada Litoral al coneixement dels seus valors.

compartir

Font de la informació: Consorci del Parc de la Serralada Litoral

Categoria: Litoral, general,

Tags: festa, viu el parc, matinal, programa escolar,

Cercador de notícies




        Subscriu-te als nostres butlletins

         

        Rep els nostres butlletins de Parcs.

        Subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu

        fent clic als botons de sota.

        butlletí gaudim

        Subscriu-te a gaudim als parcs (agenda) Subscriu-te a l'Informatiu dels parcs

        Suggeriments, opinió i xarxes socials

         

        Envia'ns els teus suggeriments, opina

        i visita les nostres xarxes socials

        Suggeriments

        Suggeriments Opina Xarxes socials