- Educació ambiental

Activitat dirigida a descobrir i conèixer la fauna marina del Parc del Garraf a través de l’observació d’aus marines i cetacis des de terra.
- Garraf
S'estan mostrant 10 - 18 de 24 resultats.

Activitat dirigida a descobrir i conèixer la fauna marina del Parc del Garraf a través de l’observació d’aus marines i cetacis des de terra.

Taller participatiu per a tota la família. Amb la manipulació d’animals vius, descobrirem el problema de la fauna invasora.

Us convidem a conèixer el cel d’altres parcs naturals del món. Si anem a l'altra banda del món, veurem un cel molt diferent. Si ens apropem als pols, veurem el Sol de mitjanit.

Heu sentit mai com criden els ratpenats? Sabeu que els seus crits són ultrasònics? La passejada us permetrà sentir-los i conèixer les seves singulars característiques.

Sortida en embarcació a motor per costejar la Costa del Garraf i conèixer els penyasegats del nostre litoral des del mar. Cinc persones com a màxim per sortida.

Marxem de transhumància! I ho fem amb setze cavalls per camins recuperats per l’Associació del Camí Ramader de Marina amb suport de moltes persones i entitats.

Un matí en plena natura per conèixer la importància que té per la biodiversitat i per la prevenció del foc la presència dels ponis pottoka lliures al Parc del Garraf.
Des de l’Observatori situarem els planetes a escala. Prendrem consciència de l’espai interplanetari i de com es veuen el Sol i els planetes des de qualsevol altre.

S'estan mostrant 10 - 18 de 24 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat