- Passejades guiades
- Educació ambiental
Itinerari per descobrir els boscos de ribera, la seva estructura, plantes i animals que hi viuen a les rieres. Inclou la demostració de l'aplicació RiuNet
Ctra. de l'Església, 92
Barcelona
- Collserola
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.
Itinerari per descobrir els boscos de ribera, la seva estructura, plantes i animals que hi viuen a les rieres. Inclou la demostració de l'aplicació RiuNet
Visita guiada a l'antiga església parroquial de La Garriga, edifici que compta amb elements romànics, gòtics i barrocs.

Un estrany viatger vingut d'orient va crear el primer mapa d'Olèrdola, però el va perdre dins de la ciutat medieval. Ens endinsarem en una aventura a l'antiga ciutat emmurallada i amb l'ajuda d'un curiós enginy descobrirem on s'amaga el mapa seguint un joc de pistes.

És un itinerari inclusiu i teatralitzat que es realitza al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare, vorejant la riera de Santa Fe.

Us proposem un itinerari inclusiu i teatralitzat que es realitza al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare, vorejant la riera de Santa Fe. La participació és gratuïta i pensada per a tothom; grans, petits, amb dificultats de mobilitat o amb alguna discapacitat sensorial, intel·lectual o física.
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat