- Astronomia
- Diversos

No us perdeu la botifarrada popular i la caminada fins als Terressos Rojos, També farem una introducció al coneixement del cel i observació dels astres a ull nu i de planetes amb el telescopi.
Vilanova de Sau
- Guilleries-Savassona
S'estan mostrant 91 - 105 de 105 resultats.

No us perdeu la botifarrada popular i la caminada fins als Terressos Rojos, També farem una introducció al coneixement del cel i observació dels astres a ull nu i de planetes amb el telescopi.

Veniu a celebrar els quaranta anys de la Reserva! Hi trobareu tallers familiars per a tots els gustos i públics, podreu realitzar-hi tècniques artístiques com cistells, productes amb llana, manualitats amb fang o extractes de plantes naturals.

Ens endinsarem en un viatge a l’edat mitjana amb el taller d’instruments antics, a càrrec de La Joglaressa.

Ruta inclusiva al llarg de l'itinerari adaptat de la Casa Nova de l'Obac fins l'Obac vell i en el qual intervenen dos actors i un educador ambiental.

Els diumenges, a Can Coll, podreu contemplar els ocells més comuns dels nostres boscos, camps i jardins des d’aquesta zona d’observació privilegiada. Hi ha un servei gratuït de préstec de prismàtics i de fitxes d’identificació.

Us proposem endinsar-vos als boscos de Viladrau per tal de descobrir qui eren veritablement les bruixes i quines són les propietats reals de les plantes remeieres.
Envoltats de la meravellosa natura del Garraf, gaudirem del cel nocturn amb els experts de l’observatori i coneixerem els secrets de la pintura amb vi, de la mà de la pintora Marta Aranyó.

De la mà de la bruixa de la Pinta d'or, descobrirem els secrets del Parc, el seu paisatge, la vegetació i la fauna, i ens ensenyaran què hem de fer per protegir-lo i respectar-lo. No us la perdeu!
Veniu acollir castanyes i reviure la cultura als voltants dels castanyers i les castanyes en una explotació agrícola i forestal al bell mig del Parc Natural del Montseny.

Un recorregut familiar per gaudir dels paisatges, els colors i les olors als boscos del voltant de Viladrau, al Parc Natural del Montseny. Descobreix les petites sorpreses que amaga el bosc durant l’estació de l’any més màgica: la tardor.

Al llarg de tot el curs treballarem diferents tècniques d’elaboració artística artesanal amb productes derivats de la llana. Aprendrem com obtenir tints naturals i la seva aplicació en tèxtil. Elaborarem sabons i ungüents naturals. Farem creacions ceràmiques... i molt més!

Exposició fotogràfica que mostra detalls de racons interiors, estances, utillatges, entorns i edificis de diferents finques del municipi de Sant Just Desvern. Fotografies de Victor Murillo.

Dijous 26 de setembre a les 19 h. inauguració i visita comentada per Mariano Pagès, autor de les fotografies. Una visió inèdita del patrimoni religiós, arquitectònic i cultural de la Serralada de marina a través de la mirada artística del fotògraf.

A l’exposició, la Fadrineta de Sau ens descobreix els secrets de les Guilleries-Savassona, el seu paisatge, la vegetació i la fauna, i ens explica què hem de fer per protegir-lo i respectar-lo.

Exposició que convida a fer a un recorregut dividit en 7 àmbits amb l’objectiu que les persones surtin animades a sumar esforços en la lluita per conservar la biodiversitat.
S'estan mostrant 91 - 105 de 105 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat