- Visites guiades
- Itineraris guiats
- Educació ambiental

Una aventura per descobrir un personatge català de llegenda, seguint els camins i corriols per on ell va passar ara fa més de 400 anys.
17406 Viladrau
- Montseny
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.

Una aventura per descobrir un personatge català de llegenda, seguint els camins i corriols per on ell va passar ara fa més de 400 anys.


Itinerari guiat pels voltants de la Casa Nova de l’Obac i l’Obac Vell, on descobrirem com la intervenció humana ha modelat el paisatge, especialment amb el conreu de la vinya, i com la família Ubach hi ha deixat la seva empremta al llarg del temps.

Transitant per paratges fortament humanitzats, descobrirem restes d’antiga activitat agrícola i la importància de recuperar-la.

Ruta de natura amb els menuts de la casa en què ens farem una llibreta de camp per anotar tot allò que anem descobrint. Buscarem fruits, fulles i rastres dels animals que hi viuen.
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat