Sant Llorenç-Obac
La vinya i el paisatge: història i transformació
12/04/2026
d'11 a 14 h aprox.
Acceso: de pago - Adults, 4 euros / Menors d’entre 6 i 16 anys, famílies nombroses i monoparentals, i persones de més de 65 anys, 3 euros / Menors de 6 anys, gratuït.
Público al que va dirigida la actividad: General
Vacarisses
Lugar de encuentro: Casa Nova de l’Obac
Organizadores: CIMA (Centre d’interpretació del Medi Ambient, SL)
937 855 461

Ricardo Gutiérrez
Itinerari guiat pels voltants de la Casa Nova de l’Obac i l’Obac Vell, on descobrirem com la intervenció humana ha modelat el paisatge, especialment amb el conreu de la vinya, i com la família Ubach hi ha deixat la seva empremta al llarg del temps.
Distància: 3 km
El parc ofereix el servei de Joëlette (cadira tot terreny dotada d’una única roda), que permet la pràctica del senderisme a qualsevol persona amb discapacitat o amb mobilitat reduïda. Consulteu-ne la disponibilitat. Per a més informació sobre el servei de Joëlette, truqueu al telèfon 937 855 461 (feiners).
Reserves: és imprescindible inscriure-s’hi prèviament per tenir garantida la participació.
Cal dur calçat i roba còmodes i aigua.
Informació i inscripcions:
CIMA (Centre d’interpretació del Medi Ambient, SL)
Tel. 937 855 461, cima@cimaprojectes.com
