- Passejades guiades

Sortida familiar per descobrir els ocells que es poden observar al municipi i al bosc, al voltant dels camp de cultiu propers al dolmen de Can Boquet.
Vilassar de Dalt
- Litoral
S'estan mostrant 1 - 16 de 16 resultats.

Sortida familiar per descobrir els ocells que es poden observar al municipi i al bosc, al voltant dels camp de cultiu propers al dolmen de Can Boquet.

Ruta guiada i taller del procés de la llana pas a pas, pel Pla de la Calma al Parc Natural del Montseny.

Passejada per l’itinerari sensorial de Can Grau, amb parades interpretatives per conèixer més a fons el Garraf amb els diferents sentits.

Vols conèixer millor les espècies d'aus marines que pots trobar a la nostra costa i com estudiar-les? Vine a realitzar aquest curs amb formació teòrica i una sortida a navegar per fer observació d'aus marines.

tinerari pels boscos del Montnegre per tal que coneguem i interactuem amb persones, animals i plantes que viuen en aquests boscos, amb l’objectiu de reflexionar sobre què vol dir gaudir del bosc com a recurs i què vol dir viure-hi i conviure-hi.
Cal dur aigua, esmorzar i dinar, en el cas de voler-se quedar a fer pícnic després de les activitats.

Activitat d'educació mediambiental relacionada amb el món de les abelles. A prop de les arnes ens vestirem d'apicultor/a, encendrem el fumador i obrirem el rusc per veure i explicar el que vagi sortint.

Una activitat per a començar a entendre l'Univers i explorar-lo, a l' Observatori Astronòmic de Castelltallat.

Visita a la cova Simanya amb explicacions i guiatge tant a l'exterior com a l'interior. Tots els dissabte, diumenges i festius.

Recorrerem els boscos el Parc del Castell de Montesquiu a la cerca d’orquídies silvestres i aprendrem a identificar-les.

Activitat lúdic divulgativa sobre els ratolins i altres petits mamífers del parc. A càrrec d’Alfons Raspall, tècnic del parc.

Fem activitat, fem salut! L’objectiu és donar a conèixer la marxa nòrdica amb una ruta saludable guiada per la nostra instructora Mireia Teixidó.

Passejada pel camí de les Serres de Rellinars i explicació tant de la pedra seca que allà trobem, com de la seva vegetació i una mica d'història del conreu que allà s'hi trobava.

Recital poètic a càrrec de Francesc Josep Vélez i Roser Bastida amb acompanyament musical de Pau Lanzetta, de La Ludwig Band.

Itinerari per descobrir i visitar barraques de vinya i altres construccions fetes amb la tècnica de pedra seca. Ideal per a públic familiar

En aquest ruta observarem l’ús de l’aigua i parlarem del molí d’en Sala, així com també sobre natura, geologia i altres patrimonis.

Sortida de descoberta naturalista per conèixer la geologia, la vegetació, la fauna i els usos tradicionals i moderns dels boscos i els camps de l’entorn natural de la Roca. A través d'eines pedagògiques i jocs diversos podrem identificar les roques, els arbres i arbustos i, fins i tot, els rastres d'animals (petjades, femtes, etc.).
S'estan mostrant 1 - 16 de 16 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat