Seguirem els col·laboradors d’aquesta xarxa, amb més de 60 estacions de seguiment de papallones diürnes, per detectar els possibles efectes del canvi climàtic sobre aquests insectes.
11/05/2019
11.30 h
Breu recorregut pel transsecte de Ca l’Arenes del Catalan Butterfly Monitoring Scheme Dosrius
Herbes remeieres i cultura popular arran d’aigua. Aquesta ruta vol ser un tast a la riera com a espai viscut, acostant els visitants als elements de la cultura popular, especialment els vinculats a les dones i, a través de la figura de la bruixa, al ric patrimoni etnobotànic de la riera.
Us agradaria fer de remeiers per l’entorn de Vallgorguina? Veniu i descobriu, oloreu, toqueu i tasteu les herbes remeieres. Us endureu el vostre remei a casa!
Tot caminant per la vall de Reixac, farem d’investigadors i observarem insectes en el seu medi natural. De la mà dels especialistes, veurem les tècniques d’estudi al camp.
Als boscos d’alzina a recer del Castellsapera, coneixerem algunes formes d’aprofitament dels recursos de la muntanya que es feien servir antigament, com ara la pràctica del carboneig i la conservació del gel en pous de glaç, prenent com a fil conductor la història de la família Obac.
05/05/2019
A concretar
Casa Nova de l'Obac B122 Ctra. de Terrassa a Rellinars, Km 10 Terrassa
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy