Capçalera agenda

Montnegre-Corredor Turisme sostenible | Educació ambiental | Passejades | Cursos i tallers
de maig

Sortida remeiera per a grans i petits a Vallgorguina

Detall cartell

Horari d'inici: 11 h

Horari complet:
d'11 a 14 h

Lloc: La Fàbrica
Ctra Nova, 116
Vallgorguina

Organitzadors: Ajuntament de Vallgorguina

Telèfon: 629 591 218

A/e: info@turismevallgorguina.com

Públic a qui va dirigida l'activitat: Familiar/infantil

Accés: gratuït

Descripció:

Us agradaria fer de remeiers per l’entorn de Vallgorguina? Veniu i descobriu, oloreu, toqueu i tasteu les herbes remeieres.

Realitzarem una excursió pels boscos de Vallgorguina per poder recollir els ingredients que l’entorn natural de Vallgorguina ens ofereix per poder fer remeis tradicionals per casa.
Vols endur-te el teu remei a casa? Doncs no esperis més i inscriu-t’hi , tenim places limitades!!

Requisits activitat:

Cal fer inscripció prèvia escrivint un email a info@turismevallgorguina.com

Places limitades.

Més informació: https://www.barcelona-discovery.com/ca/sortida-remeiera-per-grans-i-petits/

Categories: Turisme sostenible, Educació ambiental, Passejades, Montnegre-Corredor, Cursos i tallers, general,