Montesquiu | Xarxa de Parcs Naturals Jornades tècniques
oct.
2014

Cicle de jornades tècniques de tardor 2015 al castell de Montesquiu: Treball col·laboratiu com a eina de gestió eficaç

Horario de inicio: 9.30 h.

Lugar: Centre de Recursos. Castell del Montesquiu

Montesquiu

Organizadores: Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona

A/e: ds.formacio@diba.cat

Público al que va dirigida la actividad: Científico/estudioso

Acceso: gratuito

Descripció:

Davant la situació actual de gestió municipal amb escassetat de recursos econòmics, però amb una gran disponibilitat de informació i una gran capacitat de comunicació, el treball col·laboratiu dins les administracions i/o entre elles és una eina eficaç per a la gestió dels espais naturals i dels serveis municipals. Compartir coneixement esdevé en la majoria de casos una forma de treball més satisfactòria per al conjunt dels col·laboradors que participen i les bones pràctiques expandeixen la seva implantació més fàcilment.

La jornada pretén mostrar formes de governança transversals, innovadores i imaginatives basades en fórmules de col·laboració entre administracions i/o privats que permeten afrontar els reptes de la gestió municipal.

Requisitos actividad:

Aquesta jornada s'adreça especialment a responsables polítics i tècnics dels ajuntaments, de consells comarcals i de consorcis i a tots els tècnics que treballin per a la gestió del territori, medi natural, zones rurals, verd urbà, etc.

La jornada és oberta a qualsevol persona que estigui interessada en la temàtica.

Període d'inscripció: Fins l'1 d'octubre de 2015 (inclòs) Places: 70

Más información: http://www.diba.cat/web/cjs/inici/-/cjs/2463