Espai Natural de les Guilleries-Savassona

Guilleries-Savassona

Oficina de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona

Foto: Consorci EN Guilleries-Savassona

AVÍS INFORMATIU: Fins a nou avís, l'Oficina de l'Espai Natural estarà oberta al públic amb reserva prèvia. Podeu fer la reserva a través del telèfon de la mateixa oficina o per correu electrònic (veure les dades més avall)

L'Oficina de l'Espai Natural Guilleries-Savassona i seu administrativa del Consorci es troba ubicada en un equipament propietat de l'Ajuntament de Vilanova de Sau, just darrera del consistori. Es gestiona mitjançant un conveni entre el Consorci i l'Ajuntament.

Des d’aquest equipament podeu començar a fer els següents itineraris senyalitzats:

Accessibilitat: Bona. És accessible per a persones amb mobilitat reduïda. Hi ha aparcament pròxim en via pública.

Serveis de l’equipament

• Aparcament lliure  Aparcament lliure