caes
Marina

Àrea d'esplai de la font de l'Alba

Serveis: aparcament, 5 taules i font.

Trobem l’àrea d’esplai a tocar de la zona esportiva de Tiana i de l’Observatori Astronòmic, que es troba a uns 500 m del casc urbà, per la carretera BV-5008, que és la carretera que connecta Tiana amb la carretera de Badalona a Mollet o B-500. També s’hi pot accedir des de la mateixa B-500 provenint de Badalona o Sant Fost de Campsentelles.

Accés en transport públic: Autobusos TUGSAL, amb connexió metro Pompeu Fabra (línia 2) o bé a l’estació de Montgat de Rodalies.


Atenció: No utilitzeu confeti ni globus quan feu celebracions. Són materials que costen molt de retirar del medi natural.


Des d’aquest punt podem conèixer els valors naturals i patrimonials del parc, caminant per alguns dels itineraris senyalitzats que existeixen amb diferents nivells de dificultat:


    Serveis de l’equipament

  • Aparcament lliure  Aparcament lliure
  • Àrea d'esplai  Àrea d'esplai
  • Element del patrimoni natural  Element del patrimoni natural
  • Font  Font
  • Itinerari autoguiat  Itinerari autoguiat
  • Itinerari senyalitzat  Itinerari senyalitzat
  • Transport públic  Transport públic

Adreça postal:

butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials

Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials