Àrea d'esplai del camí de la font del Tort
A l'àrea d'esplai del “camí de la font del Tort” s'arriba des de la carretera BV-5001, prenen una pista forestal a l'alçada de la torre dels Conills, passat uns 150 metres del pont que comunica el nucli urbà de Montcada i Reixac i la carretera, en direcció a la Roca del Vallès. Una vegada que iniciem la pista forestal trobem l’àrea a uns 150 metres.
A l’àrea d´esplai trobem l´itinerari SL-C 148 La font del Tort que ens portarà a conèixer una part de vessant obaga de l´espai natural protegit del Parc de la Serralada de Marina
Atenció: No utilitzeu confeti ni globus quan feu celebracions. Són materials que costen molt de retirar del medi natural.
Aparcament lliure Àrea d'esplai Element del patrimoni natural Itinerari autoguiat Itinerari senyalitzat
Serveis de l’equipament