- Itineraris guiats
Pujada a Sant Pere de Vallhonesta, passant pel mirador de Sant Bernat, per gaudir d'un crepuscle de primavera. Porteu la càmera fotogràfica!
Sant Vicenç de Castellet
- Sant Llorenç-Obac
S'estan mostrant 49 - 64 de 111 resultats.
Pujada a Sant Pere de Vallhonesta, passant pel mirador de Sant Bernat, per gaudir d'un crepuscle de primavera. Porteu la càmera fotogràfica!
Heu sentit mai com criden els ratpenats? Sabeu que els seus crits són ultrasònics? La passejada us permetrà sentir-los i conèixer les seves singulars característiques.
En aquestes xerrades-taller compartim eines per a revisar (i reduir) el nostre model de consum de moda i allargar la vida de la nostra roba.
Taller d’iniciació a la meteorologia on aprendrem els conceptes bàsics sobre la formació dels núvols, els canvis atmosfèrics i la interpretació de les previsions del temps. Una activitat didàctica i accessible, on no calen coneixements previs.
Exposició que recull els mots i les expressions més genuïnes de la festa de les Enramades i catifes de flors d'Arbúcies. Hi trobareu, també, activitats diverses.
Passejarem per corriols i camins ben florits i gaudirem de la descoberta d’una munió d’herbes medicinals i culinàries. Una sortida per fer salut!
Itinerari circular curt i amè per conèixer i identificar les papallones diürnes de la serralada de Marina.
Recorregut a peu per diversos paratges de Granera per conèixer plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics.
La Laia passa un cap de setmana a casa de l’àvia Remei que coneix totes les plantes medicinals de la serralada Litoral. Ens acompanyeu a descobrir els secrets remeiers del Parc?
Espectacle de petit format amb contes acompanyats de cançons que parlen de personatges del bosc i de com hem de cuidar el nostre entorn.
Acompanyats per un guia expert, descobrireu diferents espècies d’arbres representatius del massís del Montseny. Aprendreu a reconèixer els arbres, afavorint la curiositat i l’observació.
Decorarem les nostres fulles amb dibuixos i patrons geomètrics, i fabricarem un mòbil per decorar la nostra llar i portar un trosset de natura a casa.
Activitat en què recuperem i reivindiquem tecnologies i maneres de fer artesanals, com l’ús de materials naturals, sostenibles i no contaminants.
Sessió de planetari per a tota la família en què explicarem llegendes del cel.
Presentació i visita guiada a càrrec d'Assumpció Oristrell, autora de l'exposició "No deixar de mirar el Llevant -memòries d’una recerca-".
Presentació i visita guiada a càrrec de de Sulé Duc, l'autor de l'exposició "Obres Progresives de Color Natural".
S'estan mostrant 49 - 64 de 111 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat