caes

Cercador d'equipaments


Showing 661 - 665 of 680 results.

Garraf

Parc Arqueològic Mines de Gavà (equipament municipal)

El Parc Arqueològic Mines de Gavà és un gran centre d'oci cultural on es pot reviure la prehistòria a partir de les restes trobades a les Mines Prehistòriques. El visitant pot gaudir de l'experiència d'acompanyar una missió arqueològica en la investigació d'un dels més grans i més ben conservats jaciments neolítics d'Europa Occidental. Mitjançant aquestes investigacions, i a través de les darreres tecnologies audiovisuals i multimèdia, el visitant pot descobrir com era la vida dels nostres avantpassats fa 6000 anys, i com ha pogut conèixer i reconstruir aquest entorn l'equip d'arqueòlegs responsables del jaciment. Com a culminació d'aquesta experiència, el visitant s'introduirà dins de les màgiques Mines Prehistòriques de Gavà, per aprendre com van crear els nostres avantpassats aquest enorme complex miner per a l'extracció de minerals preciosos, que encara avui ens sorprèn. L'experiència està pensada per a tot tipus de públic, des de famílies i escolars, fins a aficionats i experts en la matèria. Horari: Del 16 de setembre al 15 de juny: de dilluns a divendres de 10 a 18 h. Dissabtes: de 10 a 19 h. Diumenges i festius: de 10 a 14:30 h. Del 16 de juny al 15 de setembre: de dilluns a dissabtes: de 10 a 19 h. Diumenges i festius: de 10 a 14:30 h. Tancat l'1 i el 6 de gener, el 24 de juny i el 25 i 26 de desembre.

  • Aparcament lliure  Aparcament lliure
  • Accés adaptat  Accés adaptat
  • Sanitaris / WC  Sanitaris / WC
  • Venda de publicacions  Venda de publicacions
  • Activitats pedagògiques i d’educació ambiental  Activitats pedagògiques i d’educació ambiental
  • Audiovisual  Audiovisual
  • Bar / Restaurant  Bar / Restaurant
  • Cursos formatius  Cursos formatius
  • Exposició permanent  Exposició permanent
  • Gasolinera  Gasolinera
  • Informació interactiva  Informació interactiva
  • Informació personalitzada  Informació personalitzada
  • Museu / Interpretació del patrimoni  Museu / Interpretació del patrimoni
  • Ruïnes / Jaciments arqueològics  Ruïnes / Jaciments arqueològics
  • Transport públic  Transport públic
  • Venda de productes  Venda de productes

Jaume I, 7
08850 Gavà
Tel. 932 639 620
Fax. 932 639 621
C/e: parcarquelologic@gava.cat
Web: http://www.parcarqueologic.cat

Guilleries-Savassona | Allotjaments 

Casa Sant Andreu de Bancells



Montseny,1
08519 Vilanova de Sau
Tel. 646 545 361 | 646 545 361
C/e: allotjamentcanpere@gmail.com
Web: https://canpere.wordpress.com/

Sant Llorenç-Obac

Casanovas Cansaladers

Des del 1906 estem especialitzats en la cansaladeria, desfent el porc i elaborant productes tradicionals catalans. En l'actualitat, amb més de 100 anys d'història, som la cinquena generació que oferim garantia de qualitat i artesania fruit del treball constant. Oferim noves línies d'elaborats propis i carns ecològiques (xai, pollastre, vedella, porc...) com també productes especials per a persones amb intolerància al gluten.


Sant Marc, 80
08221 Terrassa
Tel. 629 577 343 | 609 315 330
C/e: artur@casanovascansaladers.com
Web: http://www.casanovascansaladers.cat

Montnegre-Corredor | Allotjaments Albergs 

Mas Silvestre (privat)

Alberg i campaments.


Veïnat de Can Rimbles, s/n
08319 Dosrius
Tel. 937 955 014 | 934 838 363

Garraf

Asociación de viticultores del Macizo del Garraf

La Asociación de Viticultores del Macizo del Garraf nace de la iniciativa de unos viticultores arriesgados que defienden la tipicidad del macizo de Garraf. Terroir es la suma de suelo, clima e historia. Todo ello hace que los vinos que se elaboran en esta zona tengan un carácter diferente. Las bodegas son:

 

Can Ràfols del Caus                                              Vall Dolina

Finca Valldosera                                                   Vega de Ribes

Finca Viladellops                                                   Caves Montau de Sadurní

Torre del Veguer                                                   La Caseta de Fusta

 

La causa principal de todas estas bodegas es la defensa de nuestros viñedos. Por eso, todos nosotros somos viticultores y elaboradores de vinos del macizo de Garraf. La historia vitivinícola de nuestros viñedos es ancestral y la implicación de la sociedad con el paisaje pasa por conocer y disfrutar con los vinos que se elaboran en el macizo de Garraf, y de esta manera, poder conservar el paisaje tan singular que tenemos.



08720 Vilafranca del Penedès

Showing 661 - 665 of 680 results.