caes

Cercador d'equipaments


Showing 671 - 675 of 680 results.

Garraf

Saphira Dive



C/ Manuel Tomàs, 26 bxs. esq
08800 Vilanova i la Geltrú
Tel. 657 196 231
C/e: info@saphiradive.com
Web: https://saphiradive.com/

Montseny

Les esquelles d'en Jaume (Los cencerros de Jaume)

Exposición permanente en el Casal de Cultura del pueblo de Montseny..
'Les esquelles d'en Jaume' (Los cencerros de Jaume) es el resultado de la investigación de toda una vida, la de Jaume Traveria Vila, pastor del Montseny y apasionado coleccionista después. Durante más de medio siglo, Jaume -con la presencia y el ánimo constante de su esposa Montserrat Garriga- recuperó innumerables cencerros de diversos tipos y procedencias hasta formar una colección extraordinaria de estos pequeños instrumentos sonoros, asociados durante siglos a la vida cotidiana del pastor. 

Visita virtual



visitas concertadas
Centre d'Informació de Montseny - Casal de Cultura de Montseny
Pl. de la Vila, 7
08460 Montseny
Tel. 938 473 137
C/e: p.montseny.casal@diba.cat

Montnegre-Corredor

Museu de Mataró

El Museu de Mataró està gestionat pel Patronat Municipal de Cultura de Mataró. El Museu de Mataró disposa de les següents instal.lacions: - Museu municipal: mostra l'exposició permanent sobre 'Mataró i la comarca del Maresme'. Cal destacar les importants col.leccions arqueològiques de la ciutat romana d'Iluro i les restes d'una vil.la romana senyorial construïda al final del segle I a.c. - El Museu també acull el Centre de Documentació del Parc Natural del Montnegre i el Corredor. - Activitats educatives. - Tallers. - Visites guiades. - Rutes guiades. - Préstec de material didàctic. Equip gestor: Patronat Municipal de Cultura de Mataró


Diumenges d'11 a 13.30 h i a hores convingudes per a grups (contactar prèviament)
Plaça Serra de Marina, s/n
08495 Fogars de la Selva
Tel. 937 644 288
Fax. 937 644 288
C/e: fds.museu@diba.cat
Web: http://www.fogarsdelaselva.org

Sant Llorenç-Obac

Museu de Rocafort (privat)

El conjunt de peces exposades al museu permeten fer un repàs de la vida quotidiana en un poble pagès d'ara fa 100 anys. Destaquen les col·leccions d'eines de pagès, aixovar de la casa i instruments musicals.

També hi ha terrissa provinent del castell de Rocafort. La major part de peces han estat donades desinteressadament pels mateixos veïns del poble.



diumenge de 10 a 12 h, de l'1 de març al 31 d'octubre
Museu de Rocafort
08254 Rocafort (el Pont de Vilomara i Rocafort)
Tel. 679 492 326

Garraf

Centre d'Estudis del Mar

 

AVÍS - - El Centre d'estudis del Mar es troba tancat fins a nou avís i només es pot contactar per correu electrònic

 

El Centre d'estudis del Mar és un equipament d'educació ambiental de la Diputació de Barcelona amb més de 25 anys de treball en els àmbits de la recerca, la pedagogia i la gestió del litoral. El seu objectiu és promoure el coneixement del litoral per tal de fer-ne compatible la conservació i protecció amb un ú públic respectuós.

 

Instal·lacions

 

Activitats educatives "Remullades escolars"

  • Les "Remullades escolars" són sortides de descoberta del litoral basades en l'observació directa i en la participació dels educadors i dels alumnes. Estan especialment adaptades per nivells des de l'educació infantil fins al batxillerat.

 

Altres activitats

  • "Passejades en sal marina". Són unes rutes de turisme intel·ligent dissenyades per al públic general i familiar que combinen la passejada agradable amb anècdotes sobre la història i la biodiversitat del Garraf i el Penedès.

 

Equip gestor: Centre d'Estudis del Mar
Oficina Tècnica de Sensibilització, Participació i Divulgació Ambiental
Gerència de Serveis de Medi Ambient
Diputació de Barcelona
Tel. 934 022 949
Web: www.diba.cat/mediambient


  • Audiovisual  Audiovisual
  • Element del patrimoni natural  Element del patrimoni natural
  • Exposició permanent  Exposició permanent
  • Informació personalitzada  Informació personalitzada

de dilluns a divendres de 10 a 14 h.
Centre d'Estudis del Mar
Passeig Marítim, 72
08870 Sitges
Tel. 938 945 154
C/e: cem@diba.cat
Web: http://www.diba.cat/cem

Showing 671 - 675 of 680 results.