El programa anual Passejades guiades són sortides que s'adrecen a un públic general i familiar que permeten conèixer, a través del guiatge d'experts coneixedors del territori, el ric patrimoni natural i cultural dels espais naturals de la Xarxa de Parcs Naturals. Hi ha sortides d'observacions nocturnes, d'aus migratòries i aus nidificants, sortides dedicades al paisatge geològic, a la fauna i la flora, i sortides de descoberta del patrimoni construït i de la petjada de l'ésser humà en el territori.
Podeu descarregar-vos el PDF del programa complet o resumit, o consultar el calendari per data i parc que trobareu més avall.
(Properament es publicaran els programes de la resta de parcs).
Itinerari guiat per un dels racons més bonics del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. Qui eren els bandolers i per què actuaven en aquest territori? Us convidem a descobrir la seva història.
18/10/2026
11 h
Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac Terrassa
Diverses proves i jocs amagats us faran descobrir quines plantes, ocells i altres animals viuen al voltant del pantà i el Parc del Foix. Orienteu bé el mapa i les trobareu!
18/10/2026
11 h
Punt d'informació de Castellet Carrer del Castell, s/n Castellet
Una proposta d'integració amb l'entorn tot treballant les sensacions i desenvolupant els cinc sentits, amb la intervenció de dos actors i un educador ambiental.
17/10/2026
12 h
Casa Nova de l'Obac B122 Ctra. de Terrassa a Rellinars, Km 10 Terrassa
Aquesta és una passejada amb molta màgia i molts insectes! Acompanyats de la Fadrineta de Sau, ens farem petits, petits i passejarem pels entorns de Tavèrnoles.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy