- Educació ambiental
- Passejades guiades
- Itineraris guiats

Itinerari guiat entre el pla de Querol i la cova Cassimanya en què descobrirem l’únic dolmen situat dins el Parc del Garraf, a més de conèixer altres curiositats històriques.
Sitges
- Garraf
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 11 - 20 de 102 resultados.

Itinerari guiat entre el pla de Querol i la cova Cassimanya en què descobrirem l’únic dolmen situat dins el Parc del Garraf, a més de conèixer altres curiositats històriques.

Descoberta del món subterrani. Davallarem per cordes a l’avenc per un pou de 16 metres i podrem gaudir del silenci, de les formacions i, amb una mica de sort, d’algun ratpenat.

L’activitat consisteix en una presentació de la fundació i en una visita guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures, amb explicació etològica (comportament i vida del cavall en el seu context natural). Podreu conèixer cavalls de veritat, lliures, i sabreu què els agrada i què no, què necessiten i què no, quines relacions socials i quins vincles d’amistat els uneixen, l’ordre sistèmic del ramat, com s’organitzen i com es comuniquen.

Què et semblaria venir un dia al Parc a col·laborar en la millora d’algun dels seus espais? Si tens temps i ganes, et convidem a participar-hi!

Passejada guiada per apropar-nos i conèixer les papallones del parc.

Heu sentit mai com criden els ratpenats? Sabeu que els seus crits són ultrasònics? La passejada us permetrà sentir els crits d’aquests desconeguts mamífers nocturns i conèixer les seves singulars característiques.

Passejada per a tots els públics per conèixer i identificar els ocells que habiten en el Parc del Montnegre i el Corredor al seu pas per Palafolls. Per a tots els públics.

Visita a la cova Simanya, una de les cavitats més grans del massís de Sant Llorenç, amb explicacions i guiatge tant a l'exterior com a l'interior. Tots els dissabte, diumenges i festius.

Sortida familiar per descobrir els ocells que es poden observar al municici, la sortida es realitzarà per la zona coneguda com a "ruta prehistòrica" dins del parc de la Serrada Litoral que pertany Vilanova del Vallès.

Taller participatiu per a tota la família en què, mitjançant la manipulació d’animals vius, els participants descobriran què mengen, on viuen i quines característiques i necessitats tenen.
Mostrando el intervalo 11 - 20 de 102 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad