- Educació ambiental
- Itineraris guiats

Passejada guiada per aquesta antiga masia boscana que abans de 1495 era coneguda com a Mas Portell.
Ctra. de Cerdanyola a Horta, Km 2
Cerdanyola del Vallès
- Collserola
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 31 - 40 de 42 resultados.

Passejada guiada per aquesta antiga masia boscana que abans de 1495 era coneguda com a Mas Portell.

Transitant per paratges fortament humanitzats, descobrirem restes d’antiga activitat agrícola i la importància de recuperar-la.

Passejada guiada per descobrir el riu Tordera al seu pas per Fogars de la Selva. Remor i silenci, brogit i calma enmig la vegetació.

Farem una sortida guiada per observar i aprendre a identificar les diferents espècies d'ocells que habiten al Parc.

Recorregut per les fonts que alimenten la part alta de la conca de la riera de Vallvidrera. Fonts que són alhora espais de relaxació.

Visita guiada amb un especialista en què descobrirem les diferents espècies d’aus i mamífers que habiten a la desembocadura del riu Foix.

Acollim, un cop més, l’exposició amb les fotografies premiades al Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina, en aquesta ocasió l’11a edició.

Com ha canviat Collserola en 120.000 anys? Què està fent ara mateix una família de teixons? Què passa a Collserola quan es fa fosc? Hi ha animals invasors? Una mostra pensada per fer pensar.

L'home i el medi a Collserola consta de dues exposicions temàtiques. Una ens mostra com era la masies i l'altre l'activitat humana.
Mostrando el intervalo 31 - 40 de 42 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad