Taller per conèixer les principals plantes aromàtiques de l’entorn natural, com el romaní, l’espígol i la farigola. Farem un ambientador natural que ens podrem endur a casa.
24/05/2024
18 h
Molí del Foix. Centre d’interpretació històrica i natural. Santa Margarida i els Monjos
Recorregut per la zona agrofluvial de Cubelles, interpretant el paisatge i descobrint les diferents espècies de flora i fauna. Els dissabtes al vespre.
La visita consisteix en una passejada per l'entorn de la desembocadura i part dels marges del riu Foix, on buscarem i explicarem les diferents espècies d’aus i mamífers que hi habiten.
Del 28/04/2024 hasta el 24/11/2024
10 h
Espai Natural de la Desembocadura del Riu Foix Cubelles Punt de trobada: entrada sud de l'espai. Creuament entre el passeig de la Mar Mediterrània amb carrer del Pla de Sant Pere Cubelles
Foix
Garraf
Olèrdola
Mostrando el intervalo 1 - 3 de 3 resultados.
Buscador de actividades
Suscríbete a nuestros boletines
Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad