Descoberta de l’espeleologia. Davallarem amb cordes a l’avenc Emili Sabaté i descobrirem el món subterrani. Podrem gaudir del silenci, de les formacions de calcita i, amb una mica de sort, d’algun ratpenat.
Excursió fins al puig de les Agulles, on podrem gaudir d’espectaculars vistes panoràmiques del Garraf i el delta del Llobregat. Pel camí, farem diferents parades interpretatives per conèixer més a fons la zona.
Descobrirem la vida marina que tenim a les nostres costes al Centre d’Estudis del Mar de Sitges. Veurem l’exposició «L’Espai Marí Costes del Garraf» i un audiovisual sobre la Posidònia oceànica. A la platja, observarem organismes marins.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad