Taller dissenyat per familiaritzar els participants amb l’entorn subaquàtic del Garraf i per ajudar a desenvolupar relacions segures i responsables amb la vida aquàtica.
Del 09/08/2022 hasta el 27/08/2022
17 h
Centre de busseig Saphira Dive - Club Nàutic de Vilanova i la Geltrú Vilanova i la Geltrú
Abans de començar la ruta, farem un petit taller de sabonets que a la tornada tindrem preparats per emportarnos. Tot seguit, començarem una ruta circular que té com a punt de sortida i arribada la masia La Fassina de Jafre (antiga destil·leria). Tot fent el recorregut, descobrirem com subsistien els habitants de l’interior del massís amb el que ara ens amaga el bosc. També coneixerem una part del patrimoni natural i arquitectònic.
Aquesta activitat es pot fer els dies 3, 15 i 31 juliol; 7, 19 i 21 d’agost
A l'exposició, la Júlia, una jove espeleòloga, ens descobreix els secrets d’aquests espais naturals i ens ensenya què hem de fer per protegir-los i respectar-los.
Del 29/05/2022 hasta el 30/10/2022
de dimarts a diumenge a les 10 h
Museu d’Arqueologia d’Olèrdola Castell d’Olèrdola s/n Sant Miquel d'Olèrdola
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad