- Passejades guiades
- Rutes, travesses i marxes

La ruta ens portarà fins a l’ermita de Santa Margarida de Cabagès, prop del mas Pujol. Passarem també per petits salts d’aigua i gorgs que ens ofereix el rec del Toll.
- Montesquiu
Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.

La ruta ens portarà fins a l’ermita de Santa Margarida de Cabagès, prop del mas Pujol. Passarem també per petits salts d’aigua i gorgs que ens ofereix el rec del Toll.

Convidem els amants de la fotografia a participar al 23è Ral·li Fotogràfic del Castell de Montesquiu amb tres temes sorpresa que es faran públics el mateix dia. Llegiu-vos les bases i veniu ben preparats per a l’aventura!
Veniu a gaudir de la Matinal! Hi trobareu un munt d'activitats, el Ral·li Fotogràfic, visites guiades gratuïtes al castell i un final de festa amb animació musical per a totes les edats, a càrrec de Coloraines Band.

Ruta preciosa que comença a Llaés, just al peu del castell, segueix cap a les baumes del Teixidor, i un cop allí, ens enfilarem fins a l’ermita de la Mare de Déu de la Cau.
Concerts als jardins del Castell de MOntesquiu

En aquesta exposició, l’artista ens convida a un viatge ple de reminiscències a través d’olis realistes, marcats per la seva trajectòria vital i per l’estima a la nostra història. Inauguració: dissabte 4 de juny a les 12 h.
Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.
Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo
Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad